PREBUDI NOTRANJEGA OTROKA V SEBI


Vir slike: www.preventivarevija.si

Za menoj je čudovit vikend, ki sva ga preživela skupaj z mojim partnerjem. V meni se je prebudil notranji otrok...

Vzela sva si čas samo za naju in se odpravila taborit. Pot naju je najprej vodila do naše severne sosede - Avstrije, kjer sva odkrivala lepote tamkajšnjih jezer in se prepuščala spontanim dogodivščinam. Obiskala sva tematski park Minimundus, kjer so ustvarjene čudovite makete znamenitostih iz celega sveta. Opazila sva maketo stometrskega novozgrajenega lesenega stolpa, ki leži na hribu Jedvovca v Avstriji in se imenuje 'Pyramidenkogel'. To je najvišji leseni razgledni stolp na svetu, stoji na 905 metrih nadmorske višine, v svoji notranjosti pa skriva tudi najvišji tobogan v Evropi, po katerem se lahko spustiš navzdol. V meni se je prebudil notranji otrok, ki se je na vsak način želel spustiti po tem toboganu. :) In sva šla.

Razgled z vrha stolpa je zares prekrasen, vožnja s toboganom pa naravnost fantastična! Moj dragi je prebledel, ko smo si morali nadeti ščitnike za komolce in ko so nas dali na 'sani' iz filca, jaz pa sem bila navdušeno neučakana.  Nekje sem prebrala, da lahko po toboganu potuješ 30 sekund in se veselila tako dolge vožnje. Ko pa sem se spustila navzdol, sem dobesedno zletela po tistem rovu. Hitrost je bila tako velika, da mi je zaplapolala koža na obrazu. Noro doživetje, ki ga priporočam vsem otrokom po duši. Na koncu vožnje sva si ogledala najini sliki, ki sta nastali v najbolj adrenalinskem delu tobogana in se nasmejala do solz. Partnerjev izmerjeni čas vožnje je bil 22 sekund, moj pa le 13. Uau. Najino kampiranje je pravkar postalo zares zabavno. :)

V takšnem duhu sva nadaljevala pot mimo Vrbskega jezera, kjer sva opazila manjši, simpatičen zaliv. Odločila sva se, da se malce ohladiva in zaplavava v jezeru. A tukaj naju je že čakala nova dogodivščina. Ugotovila sva, da si lahko sposodiva 'sup' in se preizkusiva v tem trenutno zelo popularnem vodnem športu. Tokrat so tudi mojemu partnerju zasijale oči in prebudil se je še eden notranji otrok. Z največjim veseljem sva se odločila za akcijo. Najprej sva se ravnotežja privajala na kolenih, kmalu pa sva se opogumila in začela veslati v stoje.  Čolni so ustvarjali valove in nama dali še dodaten izziv. A jaz sem se odločila, da ne bom padla z deske za nobeno ceno. In nisem. Sem se pa od srca nasmejala, ko je moj dragi trikrat 'čofnil' v jezero. :) Za nama je bila še ena zabavna in prijetna dogodivščina, ki jo morate preizkusiti, če je še niste.

Naslednji dan sva pot nadaljevala do Italije in se ustavila ob Rabeljskem jezeru, kjer sva se zopet imela namen le ustaviti in uživati v razgledu. Tudi tokrat je bilo drugače. Kot dva majhna otroka sva si zopet zaželela nove dogodivščine in si tokrat izposodila kajak. Spet nekaj novega in zabavnega. Ko sva se usedla vsak v svojega, pa je meni ponagajal veter. Nikakor se nisem mogla uskladiti s tokom in nekaj minut sem veslala v krogu. Zdaj se je moj dragi smejal meni. A moj notranji otrok tega seveda ni dopustil. Ni želel poslušati nobenih nasvetov, hotel je le dokazati, da se zna peljati tudi s kajakom. Začela sem veslati na vso moč in veter me ni več ustavil. Preveslala sva vso jezero in uživala v še enem nepozabnem vodnem doživetju.

V enem vikendu sva doživela toliko lepih stvari, samo zato, ker sva se prepustila dogajanju in nisva omejevala najinega notranjega otroka. Ko sva začutila željo po novi dogodivščini, sva brez obotavljanja stopila v akcijo. Nisva se obremenjevala ne s časom, ne z zastavljeno potjo, temveč le uživala v trenutku. Ustvarila sva polno nepozabnih spominov in se ogromno presmejala. Mojega notranjega otroka sem spoznala še bolj in ugotovila, da je izredno radoveden in da želi preizkusiti čim več različnih stvari. Je pa tudi zelo tekmovalen in ima neverjetno močno željo po tem, da je pri stvareh, ki se jih loti z veseljem, najboljši. Ima jekleno voljo, je neverjetno trmast in ko se odloči za uspeh, ne popusti. Ko je v svojem fokusu in vidi cilj pred seboj, ne dopusti, da ga katerakoli ovira zmede ali zamaje, ampak vztrajno nadaljuje svojo pot. Pomembna mu je osebna zmaga, da preseže sebe in svoje miselne omejitve. Seveda je vesel, če ob tem premaga tudi nasprotnika, vendar mu je bolj kot to, pomembno, da se neizmerno zabava in uživa.

Hvaležna sem, da sva oba prebudila svojega notranjega otroka in tako skupaj preživela zares nepozaben vikend. Hvaležna sem, da sva se odločila za izlet, namesto da bi ostala doma in 'po odraslo' čistila stanovanje. Za to bo časa še dovolj. Trenutki v katerih uživamo in se jih spominjamo še dolgo, pa so tisti, ki zares štejejo v življenju. 

Prebudite in ohranjajte svojega notranjega otroka skozi celo življenje, ne pozabite nanj. Dovolite mu, da se izrazi in ga opazujte.  Kaj ga veseli, kaj ga navdušuje? Kaj mu nariše nasmešek na obraz? Dovolite si, da se na novo spoznate. Ne zatirajte ga in ne dovolite drugim, da ga poteptajo. Dopustite mu da je tak kot je, cenite ga in spoštujte. Dovolite si uživati skupaj z njim, dovolite si smejati se na ves glas. Izkažite ljubezen svojemu notranjemu otroku in tako razvijajte brezpogojno ljubezen do sebe. Ljubite sebe in svoje življenje in življenje bo ljubilo vas.

Monika Radič, certificirana vaditeljica joge smeha, meditacij, reiki mojstrica in učiteljica, praktik ThetaHealinga (basic, advanced, Manifesting and Abundance)
www.sijem.si

Objavljeno v spletni reviji Preventiva

Comments

Popular Posts